Race
A Race ECU-nk már 8 hengeres motorok szekvenciális vezérlésével is megbirkózik, illetve itt mutatkozik be először az EGT szenzor kezelés, illetve a kopogásérzékelő csatlakoztathatóság.
Mibe ajánljuk?
Már változó szelepvezérléses sor 6-os szívó vagy turbó motoros autókba, teljesen szekvenciálisan vezérelt V8 motorokhoz (Pl M5 V8), elektromos gázpedált hasznosító gépjárművekbe, illetve Bluetooth kapcsolatot kihasználó ügyfelek számára (Mdash)
Bemenetek/kimenetek
Beépített 4 baros (1+3)MAP szenzor
Lambda szabályzás (Bosch LSU 4.2, 4.9)
8 injektor kimenet
8 gyújtás kimenet
Beszívott levegő hőmérséklet (IAT)
Hűtővíz hőmérséklet (CLT)
Gázpedál állás (TPS)
4 extra kimenet elektromos gázpedálhoz
2 jeladó (VR/HALL)
9 extra kimenet (GND) (Pl.: Üzemanyag pumpa vezérlés, ventilátor vezérlés, turbó nyomás szabályzás)
2 extra +12V kimenet
8 extra analóg bemenet (Pl.: Olaj nyomás, olaj hőfok)
4 extra digitális bemenet (Pl.: HALL szernzor, kapcsolók)
2 extra hőmérséklet bemenet) (Pl.: Olaj nyomás/hőfok)
2 kopogásérzékelő bemenet (KNOCK)
8 kipufogógáz érzékelő bemenet (EGT)
CAN bus
Belső loggolási lehetőség
USB kapcsolat
Bluetooth kapcsolat
Funkciók
Turbó nyomás szabályzás
Kipörgés gátló
Rajtprogram
Gyújtás vágás (flat shift)
ALS (anti lag system)
Motorvédelmi funkciók (Mtune segítségével)
Elektromos gázpedál kezelés
Változó szelepvezérlés kezelés (VVT/VANOS/VTEC stb)
Flex-Fuel (alkohol tartalomo mérő E85, vagy vegyes üzemanyag használathoz)
Bluetooth kapcsolat segítségével Mdash használata
Specifikációk
Aluminium ház
155x195x40mm (plusz kilógó csatlakozók)
880g
Rendelhető variációk
Minden ECU-nk három variációban rendelhető: