Pro

Pro

Csúcsmodellünk! Mondhatjuk, hogy bármilyen modern, akár 12 hengeres, két elektromos pillangószelepes autóval is megbirkózik! Továbbá komoly drag funkciókkal rendelkezik, automata váltót kezel illetve nitrót is!

Mibe ajánljuk?

A legkomolyabb versenyautókba, ahol az összes funkciót ki tudja használni az ügyfelünk, illetve autója.

Bemenetek/kimenetek

Beépített 4 baros (1+3)MAP szenzor

Dual lambda szabályzás (Bosch LSU 4.2, 4.9)

16 injektor kimenet 

12 gyújtás kimenet

Beszívott levegő hőmérséklet (IAT)

Hűtővíz hőmérséklet (CLT)

Gázpedál állás (TPS)

4 extra kimenet elektromos gázpedálhoz

2 jeladó (VR/HALL)

30 extra kimenet (GND) (Pl.: Üzemanyag pumpa vezérlés, ventilátor vezérlés, turbó nyomás szabályzás)

2 extra +12V kimenet

22 extra analóg bemenet (Pl.: Olaj nyomás, olaj hőfok)

10 extra digitális bemenet (Pl.: HALL szernzor, kapcsolók)

2 extra hőmérséklet bemenet) (Pl.: Olaj nyomás/hőfok)

2 kopogásérzékelő bemenet (KNOCK)

12 kipufogógáz érzékelő bemenet (EGT)

Dual CAN bus

Belső loggolási lehetőség

USB kapcsolat

Bluetooth kapcsolat

Funkciók

Turbó nyomás szabályzás

Kipörgés gátló

Rajtprogram

Gyújtás vágás (flat shift)

ALS (anti lag system)

Motorvédelmi funkciók (Mtune segítségével)

Elektromos gázpedál kezelés

Változó szelepvezérlés kezelés (VVT/VANOS/VTEC stb)

Flex-Fuel (alkohol tartalomo mérő E85, vagy vegyes üzemanyag használathoz)

Fejlett Drag funkciók

Autómata váltó kezelés

Bluetooth kapcsolat segítségével Mdash használata

Specifikációk

Aluminium ház

252x180x40mm (plusz kilógó csatlakozók)

1137g

Rendelhető variációk

Minden ECU-nk három variációban rendelhető:

basic

Csak maga az ECU, tartozékok nélkül

standard

ECU + MaxxECU kábelköteg

premium

ECU + MaxxECU kábelköteg + Szélessávú lambdaszonda (LSU 4.2)