MaxxECU V1

Termék száma: 913

  • Fejlett motorvezérlő rendszer akár 8 egymást követő hengerhez. Legfeljebb 12 palack elvesztett szikrában
  • Gyorsabb és könnyebb hangolás a beépített széles sávú lambda-val és a beépített MAP-érzékelővel, akár 3 bar / 43,5 psi fokozatig.
  • Gyorsabban indíthatja el a könnyen használható MTune PC-szoftvert
Kiválasztott funkciók
  • Indítási művelet
  • Kipörgésgátló
  • Anti-lag
  • Shift vágás
  • Flex üzemanyag
  • VANOS / VVTi, változó szelep időzítés
  • CAN busz
  • 8 EGT bemenet (közvetlen)
  • 8 befecskendező kimenet (nagy / alacsony impedancia)
  • 8 gyújtó kimenet
  • 8 extra kimenet (GPO)
  • 4 extra analóg bemenet
  • 2 extra digitális / VR bemenet
MaxxECU V1 célmotorjai
  • Minden 3-12 hengeres motor (4 ütemű)
  • Legfeljebb 8 palack teljesen egymás után
  • Legfeljebb 12 palack elvesztett szikrában
MaxxECU V1 bemenetek
  • Szívó levegő hőmérséklet érzékelő (IAT)
  • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő (CLT)
  • Fojtószelep helyzetérzékelő (TPS)
  • Lambda (WBO) érzékelő. Az ECU-hez közvetlenül csatlakoztatott érzékelőt további elektronika nélkül használ. Támogatja a Bosch LSU 4.2 és 4.9
  • 2 indító bemenet. VR vagy digitális. Automatikus triggerszint-érzékelés. A jeleket egy teljesen elkülönített processzor feldolgozza a maximális teljesítmény és az interferencia elleni védelem érdekében
  • 2 extra hőmérséklet érzékelő. Kapcsolóként vagy további funkciók vezérlésére használható
  • 2 további 0-5V bemenet. További érzékelőkhöz, például az üzemanyag / olajnyomás méréséhez használható
  • 2 digitális bemenet, például sebességérzékelők (VR / Hall) vagy kapcsolók számára
  • Beépített 400 kPa MAP-érzékelő 3 bar / 43PSI-ig
  • 8 bemenet az EGT érzékelőkhöz. Nincs szükség további elektronikára
MaxxECU V1 kimenetek
  • 8 csúcs / tartás-injektor kimenet. 1-2 nagy vagy alacsony impedancia-befecskendező kimenetenként. 8A kimenetenként
  • 8 gyújtó kimenet. 5V jel a gyújtásmodulok, CDI egységek vagy tekercsek meghajtására
  • 8 kimenet extra funkciókhoz. Használható gyakorlatilag bármi ellenőrzésére. Üzemanyag-szivattyúk, üresjárati vezérlés, emelő mágnesszelepek, nitrogén-, váltófényszórók, ventilátorok, figyelmeztető lámpák stb. GPO 1-7 (2A) GPO 8 (5A)
MaxxECU V1 műszaki
  • CAN busz bővítő modulokhoz, OEM jármű CAN, ODBII
  • USB kommunikáció az MTune beállításához
  • Bluetooth az MDash mobileszközökhöz való csatlakozáshoz
  • 8 MB memória a belső naplózáshoz, akár 1000 Hz-ig
  • Tápfeszültség 8-22V
  • ARM Cortex-M3 120MHz fő processzor. Három extra processzor a triggerek, az injektorok és az EGT kezelésére
  • Felbontás gyújtásnál: 0,1 fok
  • Felbontás a befecskendezőkön: 0,001 ms
  • Frissíti az üzemanyag- és gyújtási számításokat másodpercenként 2000-szer
  • A leggyorsabb PC-kommunikáció a piacon
  • 50 Hz-es mintavételi frekvencia minden EGT bemeneten
  • 1000Hz-es mintavételi frekvencia minden analóg bemeneten
  • Súly: 528g (szerelőelem nélkül)
  • 140x106x46mm (kivéve a kiálló csatlakozókat és a rögzítőelemeket)
  • Alumínium ház
MaxxECU V1 frissítés frissítése
Rev 9
  • A Bosch LSU 4.9 WBO érzékelőjének támogatása
Rev 7
  • Kétszer annyi naplómemória és nagyobb naplózási sebesség (100 Hz)
  • A DIN 1/2 közvetlenül VR érzékelővel használható
Rev 6
  • A befecskendező kimenetek teljesítménye 8A / kimenet (akár 2400 cm3 Deka befecskendező kimenetenként).
  • A belső széles sávú lambda még a gazdagabb üzemanyag-keveréket is mérheti, lambda 0,65 alatt (metanolos motoroknál)
Rev 4
  • Választható feszültség a TACH kimeneten (5 vagy 12V)
  • A GPO7 használható DIN3 digitális bemenetként
MTune hangolási funkciók
  • 2D és 3D
  • A legtöbb művelet parancsikonja
  • interpoláció
  • Helyi automatikus hangolás
  • Élő-logger
  • Superfast USB csatlakozás
  • Élő hangolás – Nincs szükség változtatásokra – azonnali mentés
MaxxECU kioldó támogatás
  • VR-érzékelő vagy digitális (Hall, opto)
  • Elosztó
  • Standard hiányzó fog (60-2, 36-1). Támogatás 2-1 és 180-4 között
  • Hiányzó fog a CAM-on
  • Multitooth trigger (2 + 1 – 180 + 1)
  • Audi 5-cyl
  • Chrysler Hemi SRT-8 32-2-2
  • Diahatsu Mira
  • Dondge Viper V10
  • GM LSx
  • GM LT5 GEN1
  • Honda K20 (12 + 1)
  • Honda K20A2 (CAM érzékelővel)
  • Honda K20Z4 12 + 1 hajtókar 4 + 1 bütyökkel
  • Jeep Cherokee (MJ-XJ 19)
  • Mazda 1.6 MX5 / Miata / Eunos
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Mitsubishi 4/2
  • Mitsubishi EVO X
  • Nissan CAS
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VQ35DE
  • Renix 66-2-2-2
  • Rover V8
  • Rover K-sorozat (lotus elise) 1.8
  • Subaru EJ20
  • Suzuki 13B (módosított triggerkereket igényel)
  • Suzuki GSX (digitális érzékelővel)
MaxxECU CAM jel támogatása
  • A kamera (1 impulzus egy fordulatszámra)
  • 2JZ 3-fogak 7 VTTi
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Chrystler Hemi SRT-8
  • Honda F20C
  • Honda J35A3
  • Honda L15A
  • GM LS3
  • Mitsubishi Evo kamera
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
MaxxECU VANOS / VVTi támogatás
  • Még a fogak is
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • GM LS3
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Mitsubishi EVO (MIVEC)
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
MaxxECU motorvédelem
  • EGT üzemanyag-kiigazítás
  • Lean áramkimaradás
  • EGT áramkimaradás
  • Rev limit
  • Fejlett figyelmeztető és védelmi rendszer
  • Lambda üzemanyag-kiigazítás
MaxxECU automatikus sebességváltó támogatás
  • 4L80E / 4L85E
  • 4L60E / 4L65E
MaxxECU funkció
  • A vezérlés indítása (legfeljebb három szakasz)
  • Gördülő indítás
  • Anti-lag a mágnesszelep vagy az E-Throttle használatával
  • Kipörgésgátló
  • Energiagazdálkodás
  • Shift-cut
  • Túllépési üzemanyag-csökkentés
  • Lambda vezérlés (zárt hurok)
  • Nitrogén kontroll
  • AC vezérlés
  • Támogatásvezérlés (zárt / nyitott hurok), extra kompenzációs táblák.
  • Fokozatszint-váltás
  • E-Throttle támogatás
  • VANOS / VVTi támogatás
  • Naplózás: belső akár 1000 Hz-ig, PC-naplózás 20 Hz
  • Beépített hibaelhárítás és kezelés
  • Üresjárati vezérlés az E-Throttle, az üresjárati mágnesszelep, a léptetőmotor vagy a gyújtás időzítése segítségével
  • Zárt hurok ellenállás
  • Gyújtás időzítő zár az időzítő fényével való egyszerű szinkronizáláshoz
  • Flex üzemanyag
MaxxECU speciális funkciók
  • Sebességkorlátozók
  • Egyéni üzemanyag-kiigazítás hengerenként
  • Befecskendező szelep
  • Virtuális üzemanyagtartály / üzemanyag-fogyasztás
  • Szűrők a TPS, RPM és MAP jeleken
  • Hátsó gyújtás
  • Virtuális bemenetek / belső kimenetek a belső funkciók aktiválásához
  • A TYPE-K érzékelő használata az IAT legfeljebb 350 fokos C / 660 F jelzésére
  • A kiszámítható lendületet csökkenteni kell a CO2-vel
  • Extra felhasználói táblázat aktiválás a felhasználó által megadott beállítások alapján
  • Az áramellátási határidő elindítása után a funkció a vezérlés indítása után vezérelhető
  • CAN bemenetek (speciális) – CAN adatok küldése külső elektronikából és MaxxECU-ban történő használat, például az OEM jármű gombjai.
  • A belső naplófunkció automatikus indítása és leállítása a felhasználói feltételek alapján (sebesség, terhelés, hibakód stb.)
  • Időzítők és távolságszámlálók
  • CAN OEM protokollokhoz, OBDII és CAN modulokhoz
  • A tengelykapcsoló csúszásszabályozása a felhasználó által meghatározott táblákkal (mint például)
  • Mérje meg az injektor ellenállását közvetlenül a szoftverből
  • Beépített trigger oszcilloszkóp
  • Beépített trigger logger
  • Rugalmas terhelés / sebesség tengely kiválasztása
  • Rugalmas felhasználói kimeneti funkciók
  • Rugalmas felhasználói PWM / FREQ kimeneti funkciók
  • Sebességmérő kimeneti funkció
  • A fordulatszámmérő kimenete 5 / 12V, a külső visszacsapó tekercset támogatja
  • Szekvenciális hajtóművezérlés
A MaxxECU RACE helyettesíti a megszűnt MaxxECU V1 egységet.