MaxxECU STREET

Termékszám: 1764

 

  • Fejlett belépő szintű motorvezérlő rendszer akár 6 egymást követő hengerhez. Legfeljebb 12 elvesztett szikra
  • Gyorsabb és könnyebb hangolás a beépített széles sávú lambda-val és a beépített MAP-érzékelővel, akár 3 bar / 43,5 psi fokozatig.
  • Gyorsabban indíthatja el a könnyen használható MTune PC-szoftvert

 

Kiválasztott funkciók
  • Alumínium ház
  • Támogatásvezérlés
  • Shift-cut
  • Belső naplók
  • Flex üzemanyag
  • Haladó figyelmeztető rendszer
  • Beépített széles sávú lambda
  • Indítási művelet
  • Anti-lag
  • 6 befecskendező kimenet (nagy impedancia)
  • 6 gyújtó kimenet
  • 4 további kimenet (GPO)
  • 4 extra analóg bemenet
  • 2 extra digitális bemenet
  • CAN busz (további vezetékek szükségesek)
 
  • 6 injector outputs (high impedance)
  • 6 ignition outputs
  • 4 extra outputs (GPO)
  • 4 extra analog inputs
  • 2 extra digital inputs
  • CAN bus (additional wires required)
Célmotorok a MaxxECU STREET számára
  • Minden 3-12 hengeres motor (4 ütemű)
  • Akár 6 palack teljesen egymás után
  • Legfeljebb 12 palack elvesztett szikrában
MaxxECU STREET bemenetek
  • Szívó levegő hőmérséklet érzékelő (IAT)
  • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő (CLT)
  • Fojtószelep helyzetérzékelő (TPS)
  • Lambda (WBO) érzékelő. Az ECU-hez közvetlenül csatlakoztatott érzékelőt további elektronika nélkül használ. Támogatja a Bosch LSU 4.2, 4.9
  • 2 indító bemenet. VR vagy digitális. Automatikus triggerszint-érzékelés. A jeleket egy teljesen elkülönített processzor feldolgozza a maximális teljesítmény és az interferencia elleni védelem érdekében
  • 2 extra hőmérséklet érzékelő. Kapcsolóként vagy további funkciók vezérlésére használható
  • 2 további 0-5V bemenet. További érzékelőkhöz, például az üzemanyag / olajnyomás méréséhez használható
  • 2 digitális bemenet, például sebességérzékelők (Hall) vagy kapcsolók számára
  • Beépített 400 kPa MAP-érzékelő 3 bar / 43PSI-ig
MaxxECU STREET kimenetek
  • 6 befecskendező kimenet. Csak nagy impedancia
  • 6 gyújtó kimenet. 5V jel a gyújtásmodulok, CDI egységek vagy tekercsek meghajtására
  • 4 kimenet extra funkciókhoz. Használható gyakorlatilag bármi ellenőrzésére. Üzemanyag-szivattyúk, üresjárati vezérlés, emelő mágnesszelepek, nitrogén-, váltófényszórók, ventilátorok, figyelmeztető lámpák stb. GPO 1-3 (2A), GPO 8 (5A)
MaxxECU STREET műszaki
  • CAN busz (további vezetékek szükségesek)
  • USB kommunikáció az MTune beállításához
  • 8 MB memória a belső naplózáshoz, akár 1000 Hz-ig
  • Tápfeszültség 8-22V
  • ARM Cortex-M3 120MHz fő processzor
  • Felbontás gyújtásnál: 0,1 fok
  • Felbontás a befecskendezőkön: 0,001 ms
  • Frissíti az üzemanyag- és gyújtási számításokat másodpercenként 2000-szer
  • A leggyorsabb PC-kommunikáció a piacon
  • Súly: 520g
  • 140x134x42mm (szerelési pontok, a csatlakozó kivételével)
  • Alumínium ház
MTune hangolási funkciók
  • 2D és 3D
  • A legtöbb művelet parancsikonja
  • interpoláció
  • Helyi automatikus hangolás
  • Élő-logger
  • Superfast USB csatlakozás
  • Élő hangolás – Nincs szükség változtatásokra – azonnali mentés
MaxxECU kioldó támogatás
  • VR-érzékelő vagy digitális (Hall, opto)
  • Elosztó
  • Standard hiányzó fog (60-2, 36-1). Támogatás 2-1 és 180-4 között
  • Hiányzó fog a CAM-on
  • Multitooth trigger (2 + 1 – 180 + 1)
  • Audi 5-cyl
  • Chrysler Hemi SRT-8 32-2-2
  • Diahatsu Mira
  • Dondge Viper V10
  • GM LSx
  • GM LT5 GEN1
  • Honda K20 (12 + 1)
  • Honda K20A2 (CAM érzékelővel)
  • Honda K20Z4 12 + 1 hajtókar 4 + 1 bütyökkel
  • Jeep Cherokee (MJ-XJ 19)
  • Mazda 1.6 MX5 / Miata / Eunos
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Mitsubishi 4/2
  • Mitsubishi EVO X
  • Nissan CAS
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VQ35DE
  • Renix 66-2-2-2
  • Rover V8
  • Rover K-sorozat (lotus elise) 1.8
  • Subaru EJ20
  • Suzuki 13B (módosított triggerkereket igényel)
  • Suzuki GSX (digitális érzékelővel)
MaxxECU CAM jel támogatása
  • A kamera (1 impulzus egy fordulatszámra)
  • 2JZ 3-fogak 7 VTTi
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Chrystler Hemi SRT-8
  • Honda F20C
  • Honda J35A3
  • Honda L15A
  • GM LS3
  • Mitsubishi Evo kamera
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
MaxxECU VANOS / VVTi támogatás
  • Még a fogak is
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • GM LS3
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Mitsubishi EVO (MIVEC)
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
MaxxECU motorvédelem
  • EGT üzemanyag-kiigazítás
  • Lean áramkimaradás
  • EGT áramkimaradás
  • Rev limit
  • Fejlett figyelmeztető és védelmi rendszer
  • Lambda üzemanyag-kiigazítás
MaxxECU automatikus sebességváltó támogatás
  • 4L80E / 4L85E
  • 4L60E / 4L65E
MaxxECU funkció
  • A vezérlés indítása (legfeljebb három szakasz)
  • Gördülő indítás
  • Anti-lag a mágnesszelep vagy az E-Throttle használatával
  • Kipörgésgátló
  • Energiagazdálkodás
  • Shift-cut
  • Túllépési üzemanyag-csökkentés
  • Lambda vezérlés (zárt hurok)
  • Nitrogén kontroll
  • AC vezérlés
  • Támogatásvezérlés (zárt / nyitott hurok), extra kompenzációs táblák.
  • Fokozatszint-váltás
  • E-Throttle támogatás
  • VANOS / VVTi támogatás
  • Naplózás: belső akár 1000 Hz-ig, PC-naplózás 20 Hz
  • Beépített hibaelhárítás és kezelés
  • Üresjárati vezérlés az E-Throttle, az üresjárati mágnesszelep, a léptetőmotor vagy a gyújtás időzítése segítségével
  • Zárt hurok ellenállás
  • Gyújtás időzítő zár az időzítő fényével való egyszerű szinkronizáláshoz
  • Flex üzemanyag
MaxxECU speciális funkciók
  • Sebességkorlátozók
  • Egyéni üzemanyag-kiigazítás hengerenként
  • Befecskendező szelep
  • Virtuális üzemanyagtartály / üzemanyag-fogyasztás
  • Szűrők a TPS, RPM és MAP jeleken
  • Hátsó gyújtás
  • Virtuális bemenetek / belső kimenetek a belső funkciók aktiválásához
  • A TYPE-K érzékelő használata az IAT legfeljebb 350 fokos C / 660 F jelzésére
  • A kiszámítható lendületet csökkenteni kell a CO2-vel
  • Extra felhasználói táblázat aktiválás a felhasználó által megadott beállítások alapján
  • Az áramellátási határidő elindítása után a funkció a vezérlés indítása után vezérelhető
  •  
  • A belső naplófunkció automatikus indítása és leállítása a felhasználói feltételek alapján (sebesség, terhelés, hibakód stb.)
  • Időzítők és távolságszámlálók
  • CAN OEM protokollokhoz, OBDII és CAN modulokhoz
  • A tengelykapcsoló csúszásszabályozása a felhasználó által meghatározott táblákkal (mint például)
  • Mérje meg az injektor ellenállását közvetlenül a szoftverből
  • Beépített trigger oszcilloszkóp
  • Beépített trigger logger
  • Rugalmas terhelés / sebesség tengely kiválasztása
  • Rugalmas felhasználói kimeneti funkciók
  • Rugalmas felhasználói PWM / FREQ kimeneti funkciók
  • Sebességmérő kimeneti funkció
  • A fordulatszámmérő kimenete 5 / 12V, a külső visszacsapó tekercset támogatja
  • Szekvenciális hajtóművezérlés
 

Available products

Product ID HUF
MaxxECU MINI unit with no accessories in box
1995 199.000FT
MaxxECU MINI BASIC (ECU, connectors and accessories)
1997 220.000FT
MaxxECU MINI STANDARD (ECU, harness and accessories)
1998 245.000FT