MaxxECU RACE / RACE H2O

Termék száma: 1783/1896

 

  • Rendkívül sokoldalú motorvezérlő rendszer nagy teljesítményű motorokhoz, legfeljebb 8 egymást követő hengerrel. Legfeljebb 12 elvesztett szikra
  • Gyorsabb és könnyebb hangolás a beépített széles sávú lambdával és a beépített MAP-érzékelővel, akár 3 bar / 43,5 psi sebességig
  • Komoly hangolást végezzen olyan fejlett funkciókkal, mint a beépített E-fojtószelep, 8 EGT, kopogásérzékelő bemenet és szupergyors Cortex M3 CPU

 

Kiválasztott funkciók
  • Anti-lag és indítás
  • E-fojtószelep
  • Kopogásellenőrzés
  • Beépített széles sáv
  • Shift-cut és belső naplók
  • FlexFuel
  • Változó szelep időzítése
  • CAN busz
  • Kipörgésgátló
  • 2 kopogásérzékelő bemenet
  • 8 beépített EGT (kábelkötegben)
  • 8 befecskendező kimenet (nagy / alacsony impedancia)
  • 8 gyújtó kimenet
  • 9 extra (GND) kimenet
  • 2 extra (+ 12V) kimenet
  • 2 extra kimenet az E-Throttle-hoz
  • 8 extra analóg bemenet
  • 4 extra digitális / VR bemenet
  • Bluetooth
A MaxxECU RACE célmotorjai
  • Minden 3-12 hengeres motor (4 ütemű)
  • Legfeljebb 8 palack teljesen egymás után
  • Legfeljebb 12 palack elvesztett szikrában
MaxxECU RACE bemenetek
  • Szívó levegő hőmérséklet érzékelő (IAT)
  • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő (CLT)
  • Fojtószelep helyzetérzékelő (TPS)
  • Lambda (WBO) érzékelő. Az ECU-hez közvetlenül csatlakoztatott érzékelőt további elektronika nélkül használ. Támogatja a Bosch LSU 4.2 és 4.9
  • 2 indító bemenet. VR vagy digitális. Automatikus triggerszint-érzékelés. A jeleket egy teljesen elkülönített processzor feldolgozza a maximális teljesítmény és az interferencia elleni védelem érdekében
  • 2 extra hőmérséklet érzékelő. Kapcsolóként vagy kiegészítő funkciók vezérléseként használható
  • 2 kopogásérzékelő bemenet
  • 6 extra 0-5V bemenet. Használható további érzékelőkhöz, mint pl
  • 4 extra digitális bemenet, például sebességérzékelők (VR / Hall) vagy kapcsolók
  • 8 EGT TYPE-K / N bemenet (1200C / 2200F) külön kábelkötegben
MaxxECU RACE kimenetek
  • 8 csúcs / tartás-injektor kimenet. 1-2 nagy vagy alacsony impedancia-befecskendező kimenetenként. 8A kimenetenként
  • 8 gyújtó kimenet. 5V jel a gyújtásmodulok, CDI egységek vagy tekercsek meghajtására
  • 9 extra LOW DRIVING kimenet további funkciókhoz. Szabályozható úgy, hogy gyakorlatilag bármit szabályozzon, mint az üzemanyag-szivattyúk, az üresjárati szelepek. GPO 1-8,10 (2A), GPO 9 (5A)
  • 2 extra + 12V vezetési kimenet (GPO 15,16) (2A)
  • 4 extra motor kimenet (ex E-Throttle). GPO 11-14 (2A)
MTune hangolási funkciók
  • 2D és 3D
  • A legtöbb művelet parancsikonja
  • interpoláció
  • Helyi automatikus hangolás
  • Élő-logger
  • Superfast USB csatlakozás
  • Élő hangolás – Nincs szükség változtatásokra – azonnali mentés
MaxxECU kioldó támogatás
  • VR-érzékelő vagy digitális (Hall, opto)
  • Elosztó
  • Standard hiányzó fog (60-2, 36-1). Támogatás 2-1 és 180-4 között
  • Hiányzó fog a CAM-on
  • Multitooth trigger (2 + 1 – 180 + 1)
  • Audi 5-cyl
  • Chrysler Hemi SRT-8 32-2-2
  • Diahatsu Mira
  • Dondge Viper V10
  • GM LSx
  • GM LT5 GEN1
  • Honda K20 (12 + 1)
  • Honda K20A2 (CAM érzékelővel)
  • Honda K20Z4 12 + 1 hajtókar 4 + 1 bütyökkel
  • Jeep Cherokee (MJ-XJ 19)
  • Mazda 1.6 MX5 / Miata / Eunos
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Mitsubishi 4/2
  • Mitsubishi EVO X
  • Nissan CAS
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VQ35DE
  • Renix 66-2-2-2
  • Rover V8
  • Rover K-sorozat (lotus elise) 1.8
  • Subaru EJ20
  • Suzuki 13B (módosított triggerkereket igényel)
  • Suzuki GSX (digitális érzékelővel)
MaxxECU CAM jel támogatása
  • A kamera (1 impulzus egy fordulatszámra)
  • 2JZ 3-fogak 7 VTTi
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Chrystler Hemi SRT-8
  • Honda F20C
  • Honda J35A3
  • Honda L15A
  • GM LS3
  • Mitsubishi Evo kamera
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
MaxxECU VANOS / VVTi támogatás
  • Még a fogak is
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • GM LS3
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Mitsubishi EVO (MIVEC)
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
MaxxECU motorvédelem
  • EGT üzemanyag-kiigazítás
  • Lean áramkimaradás
  • EGT áramkimaradás
  • Rev limit
  • Fejlett figyelmeztető és védelmi rendszer
  • Lambda üzemanyag-kiigazítás
MaxxECU automatikus sebességváltó támogatás
  • 4L80E / 4L85E
  • 4L60E / 4L65E
MaxxECU funkció
  • A vezérlés indítása (legfeljebb három szakasz)
  • Gördülő indítás
  • Anti-lag a mágnesszelep vagy az E-Throttle használatával
  • Kipörgésgátló
  • Energiagazdálkodás
  • Shift-cut
  • Túllépési üzemanyag-csökkentés
  • Lambda vezérlés (zárt hurok)
  • Nitrogén kontroll
  • AC vezérlés
  • Támogatásvezérlés (zárt / nyitott hurok), extra kompenzációs táblák.
  • Fokozatszint-váltás
  • E-Throttle támogatás
  • VANOS / VVTi támogatás
  • Naplózás: belső akár 1000 Hz-ig, PC-naplózás 20 Hz
  • Beépített hibaelhárítás és kezelés
  • Üresjárati vezérlés az E-Throttle, az üresjárati mágnesszelep, a léptetőmotor vagy a gyújtás időzítése segítségével
  • Zárt hurok ellenállás
  • Gyújtás időzítő zár az időzítő fényével való egyszerű szinkronizáláshoz
  • Flex üzemanyag
MaxxECU speciális funkciók
  • Sebességkorlátozók
  • Egyéni üzemanyag-kiigazítás hengerenként
  • Befecskendező szelep
  • Virtuális üzemanyagtartály / üzemanyag-fogyasztás
  • Szűrők a TPS, RPM és MAP jeleken
  • Hátsó gyújtás
  • Virtuális bemenetek / belső kimenetek a belső funkciók aktiválásához
  • A TYPE-K érzékelő használata az IAT legfeljebb 350 fokos C / 660 F jelzésére
  • A kiszámítható lendületet csökkenteni kell a CO2-vel
  • Extra felhasználói táblázat aktiválás a felhasználó által megadott beállítások alapján
  • Az áramellátási határidő elindítása után a funkció a vezérlés indítása után vezérelhető
  • CAN bemenetek (speciális) – CAN adatok küldése külső elektronikából és MaxxECU-ban történő használat, például az OEM jármű gombjai.
  • A belső naplófunkció automatikus indítása és leállítása a felhasználói feltételek alapján (sebesség, terhelés, hibakód stb.)
  • Időzítők és távolságszámlálók
  • CAN OEM protokollokhoz, OBDII és CAN modulokhoz
  • A tengelykapcsoló csúszásszabályozása a felhasználó által meghatározott táblákkal (mint például)
  • Mérje meg az injektor ellenállását közvetlenül a szoftverből
  • Beépített trigger oszcilloszkóp
  • Beépített trigger logger
  • Rugalmas terhelés / sebesség tengely kiválasztása
  • Rugalmas felhasználói kimeneti funkciók
  • Rugalmas felhasználói PWM / FREQ kimeneti funkciók
  • Sebességmérő kimeneti funkció
  • A fordulatszámmérő kimenete 5 / 12V, a külső visszacsapó tekercset támogatja
  • Szekvenciális hajtóművezérlés

Available products

Product ID HUF
MaxxECU MINI unit with no accessories in box
1995 365.000FT
MaxxECU MINI BASIC (ECU, connectors and accessories)
1997 0 FT
MaxxECU MINI STANDARD (ECU, harness and accessories)
1998 435.000FT