MaxxECU PRO

1469-es termék

 

  • A legmodernebb motorvezérlő rendszert kereső versenyzőkkel dolgozó mastermindok hangolásához ez az
  • A pályán a győztes vagy vesztes a részletekre. Ezért a MaxxECU PRO csaknem minden információhoz hozzáférhet – Tune to perfect
  • Tartalmazza az egyszerűen használható MTune szoftvert intuitív hangoláshoz, és valós idejű felügyeletet / vezérlést a vezeték nélküli MDash Android alkalmazással

 

Kiválasztott funkciók
  • Indítási művelet
  • Kopogásellenőrzés
  • Növelésvezérlés (hármas fokozat)
  • Nitrogén (szakaszok)
  • Kipörgésgátló
  • Shift-cut
  • VANOS / VVTi, változó szelep időzítés
  • CAN busz (kettős)
  • Automatikus átvitel támogatás
  • Speciális dragracing funkciók
  • Flex üzemanyag
  • 2 kopogásérzékelő bemenet
  • 12 EGT bemenet (külön kábelköteg)
  • 16 befecskendező kimenet (nagy / alacsony impedancia)
  • 12 gyújtó kimenet
  • 22 extra analóg bemenet
  • 10 extra digitális bemenet
  • 30 extra kimenet (GPO)
  • Széles sávú lambda (kettős)
  • E-fojtószelep (kettős)
  • Vízálló alumínium tok
  • Bluetooth
  • Gyorsulásmérő
A MaxxECU PRO célmotorjai
  • Minden 3-12 hengeres motor (4 ütemű)
  • Legfeljebb 12 palack teljesen egymás után
  • Legfeljebb 12 palack elvesztett szikrában
MaxxECU PRO bemenetek
  • Szívó levegő hőmérséklet érzékelő (IAT)
  • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő (CLT)
  • Fojtószelep helyzetérzékelő (TPS)
  • Kettős lambda (WBO) érzékelő. Az ECU-hoz közvetlenül csatlakoztatott érzékelőt további elektronika nélkül használ. Támogatja a Bosch LSU 4.2 és 4.9
  • 2 indító bemenet. VR vagy digitális. Automatikus triggerszint-érzékelés. A jeleket egy teljesen elkülönített processzor feldolgozza a maximális teljesítmény és az interferencia elleni védelem érdekében
  • 6 hőmérséklet érzékelő. Használható további funkciók naplózására vagy vezérlésére
  • 16 0-5V bemenet. Használható további érzékelőkhöz, például az üzemanyag / olajnyomás méréséhez
  • 10 digitális bemenet, például sebességérzékelők (4 VR-érzékelő) vagy kapcsolók
  • Beépített 400 kPa MAP-érzékelő 3 bar / 43PSI-ig
  • 12 EGT TYPE-K / N bemenet külön kábelköteggel (akár 1200C / 2200F-ig)
MaxxECU PRO kimenetek
  • 16 csúcs / tartás befecskendező kimenet. 1-2 nagy vagy alacsony impedancia-befecskendező kimenetenként. 8A kimenetenként
  • 12 gyújtó kimenet. 5V jelek a gyújtási modulok, CDI egységek / tekercsek meghajtására
  • 30 további kimenet további funkciókhoz. Szabályozható úgy, hogy gyakorlatilag bármit szabályozzon, mint az üzemanyag-szivattyúk, az üresjárati szelepek. GPO 1-8 (2A), GPO 9/10 (5A), GPO 11-14 (2A), GPO 15-23 (12V forrás, 4A), GPO 23-30 (1.5A)
  • Dual E-Throttle támogatás
MaxxECU PRO műszaki
  • CAN busz bővítő modulokhoz, OEM jármű CAN, ODBII
  • USB kommunikáció az MTune beállításához
  • Bluetooth az MDash mobileszközökhöz való csatlakozáshoz
  • 8 MB memória a belső naplózáshoz, akár 1000 Hz-ig
  • Tápfeszültség 8-22V
  • ARM Cortex-M3 120MHz fő processzor. Három extra processzor a triggerek, az injektorok és az EGT kezelésére
  • Felbontás gyújtásnál: 0,1 fok
  • Felbontás a befecskendezőkön: 0,001 ms
  • Frissíti az üzemanyag- és gyújtási számításokat másodpercenként 2000-szer
  • A leggyorsabb PC-kommunikáció a piacon
  • 50 Hz-es mintavételi frekvencia minden EGT bemeneten
  • 1000Hz-es mintavételi frekvencia minden analóg bemeneten
  • Súly: 1137g
  • 252x180x40mm kivéve a kiálló csatlakozókat
  • Beépített gyorsulásmérő 8G-ig
  • Vízálló alumínium ház lengéscsillapítókkal
MTune hangolási funkciók
  • 2D és 3D
  • A legtöbb művelet parancsikonja
  • interpoláció
  • Helyi automatikus hangolás
  • Élő-logger
  • Superfast USB csatlakozás
  • Élő hangolás – Nincs szükség változtatásokra – azonnali mentés
MaxxECU kioldó támogatás
  • VR-érzékelő vagy digitális (Hall, opto)
  • Elosztó
  • Standard hiányzó fog (60-2, 36-1). Támogatás 2-1 és 180-4 között
  • Hiányzó fog a CAM-on
  • Multitooth trigger (2 + 1 – 180 + 1)
  • Audi 5-cyl
  • Chrysler Hemi SRT-8 32-2-2
  • Diahatsu Mira
  • Dondge Viper V10
  • GM LSx
  • GM LT5 GEN1
  • Honda K20 (12 + 1)
  • Honda K20A2 (CAM érzékelővel)
  • Honda K20Z4 12 + 1 hajtókar 4 + 1 bütyökkel
  • Jeep Cherokee (MJ-XJ 19)
  • Mazda 1.6 MX5 / Miata / Eunos
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Mitsubishi 4/2
  • Mitsubishi EVO X
  • Nissan CAS
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VQ35DE
  • Renix 66-2-2-2
  • Rover V8
  • Rover K-sorozat (lotus elise) 1.8
  • Subaru EJ20
  • Suzuki 13B (módosított triggerkereket igényel)
  • Suzuki GSX (digitális érzékelővel)
MaxxECU CAM jel támogatása
  • A kamera (1 impulzus egy fordulatszámra)
  • 2JZ 3-fogak 7 VTTi
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Chrystler Hemi SRT-8
  • Honda F20C
  • Honda J35A3
  • Honda L15A
  • GM LS3
  • Mitsubishi Evo kamera
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
MaxxECU VANOS / VVTi támogatás
  • Még a fogak is
  • AMG C63 V8
  • BMW 6 + 1 extra (S50)
  • BMW M62 (emelkedő)
  • Ford Mustang 5.0 Coyote
  • GM LS3
  • N-1 a kamera (hiányzó fog)
  • Nissan VQ35DE
  • Nissan HR16DE
  • Nissan VK45DE
  • Mitsubishi EVO (MIVEC)
  • Mazda MX5 NB (99-05)
  • Volvo T5 / T6
  • VW 1.8T (CAM)
  • Porsche 996 2001-2005 M96 / 70
MaxxECU motorvédelem
  • EGT üzemanyag-kiigazítás
  • Lean áramkimaradás
  • EGT áramkimaradás
  • Rev limit
  • Fejlett figyelmeztető és védelmi rendszer
  • Lambda üzemanyag-kiigazítás
MaxxECU automatikus sebességváltó támogatás
  • 4L80E / 4L85E
  • 4L60E / 4L65E
MaxxECU funkció
  • A vezérlés indítása (legfeljebb három szakasz)
  • Gördülő indítás
  • Anti-lag a mágnesszelep vagy az E-Throttle használatával
  • Kipörgésgátló
  • Energiagazdálkodás
  • Shift-cut
  • Túllépési üzemanyag-csökkentés
  • Lambda vezérlés (zárt hurok)
  • Nitrogén kontroll
  • AC vezérlés
  • Támogatásvezérlés (zárt / nyitott hurok), extra kompenzációs táblák.
  • Fokozatszint-váltás
  • E-Throttle támogatás
  • VANOS / VVTi támogatás
  • Naplózás: belső akár 1000 Hz-ig, PC-naplózás 20 Hz
  • Beépített hibaelhárítás és kezelés
  • Üresjárati vezérlés az E-Throttle, az üresjárati mágnesszelep, a léptetőmotor vagy a gyújtás időzítése segítségével
  • Zárt hurok ellenállás
  • Gyújtás időzítő zár az időzítő fényével való egyszerű szinkronizáláshoz
  • Flex üzemanyag
MaxxECU speciális funkciók
  • Sebességkorlátozók
  • Egyéni üzemanyag-kiigazítás hengerenként
  • Befecskendező szelep
  • Virtuális üzemanyagtartály / üzemanyag-fogyasztás
  • Szűrők a TPS, RPM és MAP jeleken
  • Hátsó gyújtás
  • Virtuális bemenetek / belső kimenetek a belső funkciók aktiválásához
  • A TYPE-K érzékelő használata az IAT legfeljebb 350 fokos C / 660 F jelzésére
  • A kiszámítható lendületet csökkenteni kell a CO2-vel
  • Extra felhasználói táblázat aktiválás a felhasználó által megadott beállítások alapján
  • Az áramellátási határidő elindítása után a funkció a vezérlés indítása után vezérelhető
  • CAN bemenetek (speciális) – CAN adatok küldése külső elektronikából és MaxxECU-ban történő használat, például az OEM jármű gombjai.
  • A belső naplófunkció automatikus indítása és leállítása a felhasználói feltételek alapján (sebesség, terhelés, hibakód stb.)
  • Időzítők és távolságszámlálók
  • CAN OEM protokollokhoz, OBDII és CAN modulokhoz
  • A tengelykapcsoló csúszásszabályozása a felhasználó által meghatározott táblákkal (mint például)
  • Mérje meg az injektor ellenállását közvetlenül a szoftverből
  • Beépített trigger oszcilloszkóp
  • Beépített trigger logger
  • Rugalmas terhelés / sebesség tengely kiválasztása
  • Rugalmas felhasználói kimeneti funkciók
  • Rugalmas felhasználói PWM / FREQ kimeneti funkciók
  • Sebességmérő kimeneti funkció
  • A fordulatszámmérő kimenete 5 / 12V, a külső visszacsapó tekercset támogatja
  • Szekvenciális hajtóművezérlés

Available products

Product ID HUF
MaxxECU MINI unit with no accessories in box
1995 530.000FT
MaxxECU MINI BASIC (ECU, connectors and accessories)
1997 605.000FT
MaxxECU MINI STANDARD (ECU, harness and accessories)
1998 720.000FT